茶藝班(四) 紅茶和黑茶

(五) 紅茶


: 荔枝紅茶、金毫雲南紅、紅碎茶

飲用紅茶的地點,多是一些西式或日式的蛋糕店、咖啡館,而港澳地區很受歡迎的奶茶,也是以紅茶沖的。


其中的金毫雲南紅,直接聞茶葉香時覺得跟盒裝檸檬茶的香味很相似,喜歡飲盒裝檸檬茶的我因此對這種茶葉印象較深刻。


而紅碎茶多是用來煮奶茶的,只煮一次茶味便盡。


至於荔枝紅茶,因噴了荔枝汁,故有荔枝香呼。建議未試過此茶的可在泡此紅茶時不用溫潤泡,且用95度水沖泡,試其荔枝香。

如不喜歡荔枝香的,可依舊使用溫潤泡,甚至於溫潤泡時先待十秒再倒水。

(六) 黑茶類


: 沱茶、蓮芯普洱、雲南普洱餅茶

湯色最深的一種茶,呈粟紅色而清澈。因為是後發酵的一種茶葉,很多人會收藏,就像紅酒一樣,有升值潛力。


為了方便收藏,就有茶餅的形狀。


左邊較緊實的是舊茶,右邊茶葉仍見到是一片片的是新茶。

 

沱茶的形狀非常特別呢,以普洱散茶蒸壓而成,沖泡的時候也要溫潤泡,溫潤泡的時候會有氣泡走出,很有趣喔,然後才倒水。


另外,泡茶時的動作、節奏、神情都得留意,泡茶時,一定得集中精神才不會搞錯時間和步驟,所以,泡茶的過程也可使人身心放鬆,得著甚多的。





2 則留言:

  1. Hi! 仲記得我嗎? 我上個禮拜岩岩由英國返嚟, 琴日想去high tea又唔知去邊, 一諗就諗起你哩個blog, 所以之後就去咗試cakez cafe(不錯的介紹!!!)。琴晚我向家姐介紹咗你個blog比佢睇, 我地兩個睇哂差唔多全部entries! 一嚟好羨慕你去咗咁多地方食好嘢, 二嚟你寫得不錯, 又有相睇。我未見過有類似的寫澳門飲食的blog, 希望你可以多d寫。 仲有, 我想問問你個茶藝班喺邊度學? 我家姐見到圖中ge茶味果凍, 話佢之前食過好好味但唔知邊度有得賣, 請問你知唔知? Thanks! 支持你 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然記得啦! 比起cakez, 我本人更喜歡Kafka 喔~

      真係好多謝你地支持, 我寫blog的目的都係想同人分享, 有人睇就是我的動力啦~ 會寫下去啦, 只是電腦壞了, 最近就慢了下來啦.

      荼藝班在婦聯那邊有啦, 最近在招收九月份的班啦, 想報名就要快啦. 而果凍是老師親手做的, 要買的話應該只有在美食節時會對外發售喲~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...