西歐之旅 (四) 朝拜蒙蒙 (蒙娜麗莎的微笑)

今日全日都係巴黎市內觀光,下午會係購物時間


早餐更係要食飽 d 啦!又有 honey 可以加到乳酪內食


因為要接當地導遊,約定地點在鐵塔附近所以比時間我地影下鐵塔白天的樣子。事實上呢 2日觀光時成日都會見返呢個地標


有很多小販拎住鐵塔鎖匙扣向遊客埋手,買唔買的都要提防小手呀


凱旋門 - 又係成日會經過的


歐洲建築物的浮雕都好靚,完全唔覺得已經係一百七十多年前建成的

凱旋門對出的大街就係香榭麗舍大道 Avenue des Champs-Élysées


中午飯係中餐,有豬肉餅就算唔錯啦


一睇呢個倒三角就知係羅浮宮啦,來過先知貝聿銘真係好勁,佢令羅浮宮重新被注視,不破壞呢個中世紀建築物之餘,重利用左地底的原城堡護城河,使羅浮宮能接納更多的參觀者,同時間大家又多左欣賞羅浮宮的角度


呢度就係其中一部分新的博物館空間,你睇,上面睇又得,下面睇又得,得左


講解員會帶著我地行


羅浮宮三寶之一 - 維納斯女神像,精細 ge 雕工使石頭都有肌肉 ge 感覺


呢個係勝利女神,放在頭頂有自然光進入的地方令佢更有氣勢



呢個雕塑係源於一個雌雄同體 ge 神話,張墊係後來先加 ga,2 者好配合呀



跟住就到油畫區啦,亦即係就快見到蒙蒙啦



呢幅畫的畫家後來再畫了一張一樣的,另一張放了在梵爾賽宮,明天會去睇



!蒙蒙呀,好蒙呀,又多人,但係講解員話今日算少人啦。你睇佢幾重要,成幅牆就得佢咋



好努力咁行到最前,係呀,最前 ga 啦,而且有人守住 2 邊,唔比人搞蒙蒙 ga。


!等我睇下阿蒙個笑容有幾奸,隻眼又有幾斜視先。又真係好似係咁 '啤' 住我咁 wor



呢幅晝住係蒙蒙對面 ge,不過佢都唔怕冷清,因為佢係全羅浮宮最大 ge 一幅油畫

行到好攰呀,收獲亦好豐富,係一個可以再來 ge 地方。跟住就要去春天百貨同老佛爺血拚

但我地去到就發現好多人呀,好多同胞呀,加上剛剛又行到好攰,所以想搵個可以坐下 ge 地方


春天百貨裡面呢間係法國最出名 ge Macaroon,一定要試下呀。

我地有試過行出百貨公司搵 d cafe,但係發現街上無冷氣的 cafe 都唔平 lor。


結果又行返去春天百貨裡面,幫襯呢間啦,後來先知佢都幾出名 ga



樣樣都靚,件件都想食。



要左支 euro 4.8 ge 水


芝士蛋糕

拿破崙蛋糕

因為唔想係百貨公司同人迫,我地就走左去附近一間教堂,打算參觀加坐低休息一陣,原來佢叫 Eglise de la Sainte Trinite 聖三一大教堂,大概 1867 年建成的。



它的吊燈好靚呀


它的管風琴好出名架,因為這裡的管風琴師 梅湘 曾經創作出好多管風琴名著。





物件都有種好舊的感覺,但又帶著優美同寧靜。




我們在這裡休息了個多小時呀!哈哈!




出來後發現有 M 記,我們馬上入去,因為歐洲的 M 記大都有 Free wifi 同 Free 洗手間,重幫襯左杯港澳無的 MAGNUM 麥旋風



今晚的晚餐係自費的,我地就係返酒店之前係超市買左小小野食,加上自己帶來的杯麵,平平地搞掂呢餐啦




大家都話巴黎好浪漫,我就覺得景點都太多人啦,少人的地方就應該不錯的,好似聖三一大教堂咁啦

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...