泉記 - 雞蛋夾餅


泉記喳咋是澳門馳名多年的糖水店喳咋和芝麻糊都各有棒場客,早就聽聞雞蛋夾餅也不錯,但只在星期一至五的下午四點半至七點半有賣,若果生意好,材料用光,可能未到七點半就無得賣。真係唔係有錢就食到呀


限時開賣,又賣成十五蚊一份咁巴閉,全因真材實料,每份夾餅都有一隻雞蛋的份量,所以要註明係 "雞蛋夾餅"


而且是用炭爐來燒的! 那天特意在下午四點半準時來到,就見老細在調效爐火

排隊等候時見老細每做一份的時候才即場加雞蛋到粉漿。雖然見到有兩個炭爐,但一個是比較大火的,另一個就比較細火,原來做一份夾餅要先大火燒再轉細火,最後再轉大火才可以出爐只見老細又要留意火候又打蛋又加炭,真係好不容易才做好一份的  


夾餅出爐後,老闆細心剪走外邊的焦位,再加配料,望一望,原來有牛油、花生醬、煉奶同砂糖砂糖內再加了黑白芝麻。真係諗起都流口水了!


接過夾餅,溫度不高,但就充滿蛋香,非常的香。咬一口,是鬆軟的,不似一般的只覺外脆而內空心而大大的四方格正好留住各種醬料每一口都吃到內裡的醬

十五蚊一份絕對是物有所值的

溫馨提示: 觀音堂分店早就無做啦,有心人記得要去連勝馬路個邊買呀!

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 好多謝你的留言,我並未放棄這裡,只是生活忙碌,我會儘快再出文的!!真的非常多謝你!!

      刪除
  2. Really thanks for your support!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...